Zomertijd

ZOMERTIJD


Jaja, het is zomer! Het wordt geen oranje kampioensfeest op 11 juli maar hopelijk kun je het verlies van je afzetten. Wat zijn jouw plannen? Ga je op vakantie of werk je door? Wat jouw plan ook is of wordt, geniet! Maar voor het zover is, geven we je graag nog een aantal tips.

TIP 1: REFLECTEREN
Ondanks de vele regen van de afgelopen dagen is het toch echt zomer. Neem eens de tijd om écht te kijken naar jouw bedrijf. Wat heeft afgelopen tijd goed uitgepakt en wat zou je graag willen aanpassen in jouw huidige uitstraling of communicatie? 

Wij adviseren je over jouw huisstijl en alle (bedrijfs-) uitingen die daar offline en online bij horen. Je kent het gezegde toch? “Als je doet wat je altijd deed…”

 

Wil je eens een uurtje sparren? Boek een sessie met Melissa. Dit kan bij ons in de studio, bij jou op kantoor, op een neutrale locatie of wil je liever een paar uur sparren tijdens een vaartochtje in een sloep ⛵op het mooie Randmeer? Ja, ik wil samen sparren!

 

TIP 2: PLANNEN

“Een slimme meid is voorbereid!” Ik heb het mijn ouders vroeger zo vaak horen zeggen, tot vervelens toe (sorry pa & ma). Maar deze uitspraak klopt wel. Daarom sturen we je ook nu weer onze contentkalender toe met 2 maanden aan inspiratie voor jouw social media. Maak er gebruik van, plan jouw social media berichten en ga relaxed de zomerperiode in.

 

 

Wil je meer informatie over het uitbesteden van jouw social media en onze abonnementen? 

Klik hier

 

TIP 3: LAAT JEZELF ZIEN

Mensen doen graag zaken met mensen. Laat jezelf dus zien! Misschien denk jij nu: “Geef me één goede reden waarom ik dat zal doen!” Nou we geven je er 3:


1. Het wordt persoonlijk. Als je klanten benadert met een persoonlijk verhaal wordt je sneller vertrouwt en zullen ze sneller zaken met je doen. Met jouw persoonlijke verhaal blijf je dichter bij jezelf en wordt ondernemen een feestje. Je bouwt een band op met je klanten. Hierdoor gaat de relatie verder dan het eenmalig uitwisselen van diensten / producten. 


2. Klanten haken vanzelf aan omdat ze zich herkennen in jouw verhaal. Je komt mensen tegen die hetzelfde in het leven staan of dezelfde interesses hebben én jullie kunnen ook nog eens gaan samenwerken. Er zullen ook klanten zijn die afhaken. Maar maak je geen zorgen, dat is soms juist beter. Klanten die zich niet prettig voelen bij jouw aanpak, zijn niet jouw ideale klant. Lees: jouw oplossing past niet bij het probleem van de klant. 


3. Meer tevredenheid. Doordat jij resultaten voor en met jouw klanten behaalt krijg je meer tevreden klanten. Meer tevreden klanten geeft jou meer zelfvertrouwen én een boost om door te pakken met wat je doet en waar je dus goed in bent. Want wees eerlijk: iedereen vind het toch tof om te horen dat je goed werk aflevert? Deel dat dan ook.


Nog een laatste extra tip: voel je je nog niet prettig bij het delen van jouw gezicht? Investeer in goede foto’s van een fotograaf. Hij of zij zorgt ervoor dat je toffe kiekjes hebt van hoge kwaliteit die je wél wilt delen. Wij werken samen met een aantal geweldige fotografen en kunnen je altijd in contact brengen of adviseren. 

Lees meer blogs: