Elke ondernemer heeft er in meer of mindere mate mee te maken gehad: corona. Gelukkig zijn ondernemers en onze klanten rasoptimisten die niet bij de pakken gaan neerzitten. En daar zijn we trots op! We hebben veel bedrijven mogen helpen zichtbaar te blijven in de afgelopen maanden. We lichten er graag een aantal voor je uit.


BOUTIQUE STUDIO C / STUDIO C ONLINE

Alle sportscholen werden plotseling gesloten. $%^&* en nu?
Christina Koelewijn moest haar prachtige boutique studio gym aan de Westdijk in Spakenburg sluiten maar gelukkig was zij ook al online te vinden met Studio C Online. Naast haar eigen online community die ze samen met Heidy 2 jaar geleden heeft opgezet gingen ze direct op social media live classes verzorgen. Niet alleen voor haar leden maar voor heel Nederland en dat bleef niet onopgemerkt. Magazine Santé gaf hen nog groter publiek door blogs te publiceren.

www.studioconline.nl

Santé geeft Christina en Heidy met Studio C Online een nog groter podium.
Eerst gratis kennismaken en daarna doorpakken en gedag zeggen tegen de corona-kilo’s.

DE PATATGENERATIE / THE CREPERIE GROUP

Van elke week op de gaafste events en festivals te vinden met de tofste foodtrucks naar he-le-maal niets. Alle events per direct gecanceld tot september. Au. Maar deze ondernemende heren zagen kansen die ze direct oppakten. De verse frieten van De Patatgeneratie, geleid door de broers Henk en Bram Dreijer moest door heel Nederland geproefd worden met of zonder foodtrucks!

Binnen 2 weken hebben wij samen met de heren en drukkerij ESED een nieuwe verpakking ontwikkeld voor de verse voorgebakken friet. Maar met enkel een verpakking waren ze er nog niet. Er moest snel geschakeld worden en met reclamefietsen, POS-reclame en een online campagne wisten ze binnen een paar weken tijd tientallen supermarkten aan zich te binden. Ben jij #teamfriet of #teampatat?

De Patatgeneratie is een toonaangevende en unieke leverancier geworden met verse, pure producten. En er komt nog veel meer! Hou De Patatgeneratie in de gaten.

www.depatatgeneratie.nl

De promotiefietsen vallen goed op!
In vele supermarkten van Jumbo, Deen en Albert Heijn zijn de verse frieten in het koelschap te vinden.
De Patatgeneratie kiest voor kwaliteit en transparantie.

DELICOFFEE / MOKADELIC

Henrik Beukers, eigenaar van DeliCoffee heeft een grote vaste klantenkring van kantoren en scholen die hij met zijn koffiemachines en private label koffiesoorten. Doordat de helft van Nederland thuis moest werken en de grote koffieapparaten op de kantoren en scholen stil kwamen te staan ontstond bij Henrik direct het idee om een webshop te openen.


Thuis genieten van de lekkerste koffie! Dat was het doel. Daarvoor wilde hij graag een nieuw merk op de markt zetten gericht op consumenten. De naam had hij al: MokaDelic. Nu de rest nog: logo, huisstijl, website, goede webafbeeldingen en promotiemateriaal wat hij mee kan sturen in de pakketjes. Het was even flink buffelen om alles zo snel mogelijk online te krijgen maar het is gelukt! En ook jij kan nu dus genieten van de lekkerste koffie voor thuis 😉 De website is gemaakt op basis van mijnwebwinkel.nl, een gebruiksvriendelijk systeem waarbij alles naar de nieuwe huisstijl aan te passen is. Daarnaast is MokaDelic ook goed vindbaar op bol.com en zo heeft DeliCoffee er een nieuwe afzetmarkt bij gekregen.


We hopen voor Henrik dat alle kantoren en scholen weer snel op 100% bezetting kunnen zitten zodat ook daar weer heerlijk wordt genoten van zijn koffiespecialiteiten.

www.mokadelic.nl

Één van de webafbeeldingen.
De webshop van MokaDelic

DYNAMISCH SPAKENBURG

Nog zo’n geval van ‘Dag evenementen, dag inkomsten…’
Gelukkig voor alle lokale centrumondernemers liet Dynamisch Spakenburg haar koppie niet hangen. Jolanda en Annelotte, beide werkzaam voor Hecht Spakenburg / VVV Spakenburg bedachten samen plannen en diverse communicatiemiddelen om de lokale ondernemers verder te helpen.

Maatregelen in eigen huisstijl
Hecht Spakenburg gaat zeer bewust met haar huisstijl om. Dit alleen al is een applaus waard, want juist door consistent met de huisstijl om te gaan creëer je herkenbaarheid. Elke winkel mocht maar een x-aantal personen toelaten op basis van het aantal m2. De dames van Hecht Spakenburg vonden het belangrijk om duidelijk en éénduidig aan de buitenzijde van de winkelpanden te kunnen aangeven wat de maatregelen zijn en hoeveel mensen er in het betreffende pand waren toegestaan. Daarom zijn er posters uitgegeven waarop de winkelier zelf het aantal bezoekers konden invullen. Doordat iedereen dezelfde poster gebruikte, werd het voor bezoekers duidelijk. Samen sterk! Daarnaast mochten wij duidelijke stickers ontwerpen om de looproute in het centrum aan te geven. Het zijn contourgesneden pijlen geworden welke in het hele centrum zijn aangebracht door Hop Zeefdruk.

Actief op Social media
Hecht Spakenburg heeft meer dan 6500 actieve volgers op Facebook. Voor hen een perfect medium om informatie te delen. Duidelijke, vriendelijk en meelevende taal samen met visueel goede beelden zorgden samen voor veel steunbetuigingen van bezoekers en bewoners naar de centrumondernemers. En dat geeft een goed gevoel!

Bierviltjes
Met een veel kleiner budget dan ‘normaal’ gingen ze aan de slag. Op de bierviltjes, die bij elke horecagelegenheid op tafel zou liggen, worden normaliter de grootste evenementen van Spakenburg benoemd. Dit moest aangepast worden want er zijn geen grote evenementen in de zomer… De evenementen werden met pijn in hart letterlijk van tafel geschoven en daarvoor in de plaats mochten de corona-maatregelen vermeld worden op de bierviltjes. Maar dan wel met een win-actie!

www.spakenburg.nl

Digitaal voorbeeld van de visitekaartjes + de win-actie op Facebook.
Yes! De terrassen mogen weer open, even poseren met de bierviltjes en #TrotsOpSpakenburg.
De huisstijl van Hecht Spakenburg wordt overal in doorgetrokken.

WE-METAL

We-Metal is een metaalbewerkingsbedrijf met hoog aanzien. Zodra de overheid de corona-maatregelen bekend maakte gingen deze mannen direct aan de slag met desinfectiezuilen. Deze zuilen worden verkocht via 24CleanHands en We-Metal.

“Het COVID-19 virus houdt de wereld in zijn greep en Nederland bereidt zich voor op de anderhalve-meter-samenleving. Handgel, desinfectie dispenser en hygiënepalen zullen hierin de norm worden. Om u te helpen, heeft 24CleanHands de nieuwste desinfectie zuil ontworpen. Met de aankoop van onze desinfectie zuil helpt u niet alleen uzelf, maar draagt u bij aan ‘het nieuwe normaal’. Onze desinfectie zuil is gemaakt van hoogwaardig RVS en is dankzij zijn design overal te gebruiken en eenvoudig te verplaatsen. Vanwege zijn afgemeten dosering van 3 ml per beurt is één vulling goed voor 3.000 keer schone handen.   
Of het nu gaat om uw horecagelegenheid, school, winkel of fabriekshal, de desinfectie zuil van 24CleanHands garandeert altijd schone handen. Onze zuil is onmisbaar als u wilt voldoen aan de hygiënevoorschriften en desinfectie eisen.”

Zuilen met een boodschap
Het idee ontstond om de desinfectiezuilen ook in te zetten als reclamezuilen. Het is mogelijk om de zuilen in 1 RAL kleur te bestellen of met mooie signing in de eigen huisstijl. Daarnaast hebben wij in opdracht van We-Metal 6 standaard designs ontworpen voor verschillende sectoren:
– Horeca
– Zorg
– Kantoren
– Kinderen
– Onderwijs
– Visspecialisten

www.we-metal.com

We-Metal Hygiënezuil met armbediening www.we-metal.com
Een spread uit de folder van We-Metal B.V. met een weergave van de diverse ontwerpen die wij mochten maken voor verschillende sectoren.