Social Media
Jij bent professional in jouw vak. Wij zijn dat in ons vak.
Als creatieve communicatie professionals snappen wij helemaal hoe je om moet gaan met online media. Of dat nou op LinkedIn, Facebook, Instagram of TikTok is. Wij snappen het.
En wij snappen dat jij liever bezig bent met jouw vak. Dus, geef het uit handen en laat ons jou ontzorgen zónder de controle over jouw bedrijf kwijt te raken. Elke maand spreken we af, gaan we sparren. Professionele foto’s zorgen voor goed zichtbaarheid, de juiste teksten voor het aanspreken van jouw doelgroep en de planning die we samen maken zorgt voor overzicht en rust.
Je kan kiezen uit een Medium of Premium abonnement op maandbasis.
Eerst proeven? Kan. Heel simpel: kies voor een losse post.
Los
losse social media posts-
Geen abonnement, maar per post een factuur
-
design van enkele post(s)
-
enkel creatie
Kosten per uur, excl. btw.
Medium
social media abonnement-
1x per maand persoonlijk gesprek en sparsessie
-
100% op maat gemaakte social media posts. Pakkende teksten schrijven inclusief passende links en hashtags.
-
content, planning en creatie tot 12 berichten per maand
-
samenwerken in gedeelde drive
Premium
social media abonnement-
1x per maand persoonlijk gesprek en sparsessie
-
100% op maat gemaakte social media posts. Pakkende teksten schrijven inclusief passende links en hashtags.
-
content, planning en creatie tot 30 berichten per maand
-
samenwerken in gedeelde drive
Wij hebben bewust niet alles in huis.
Géén fotograaf, géén beletteraar, géén webbouwer. Maar dat is heel bewust omdat wij geloven in personalisatie. Als wij elkaar beter leren kennen, weten we exact welke fotograaf, videograaf, webbouwer of beletteraar het beste bij jouw bedrijf past.
Waarom Meyn Socials?
Juist omdat wij niet alles bij onszelf willen houden, ontstaan mooie samenwerkingen.
Tussen jou en ons.
Tussen jou en de fotograaf.
Tussen jou en de videograaf.
Tussen jou en mij, als tekstschrijver.
Maar het allerbelangrijkste:
De connecties.
Tussen jou en jouw doelgroep.
Tussen jou en jouw favoriete klant.
En dat, omdat we het snappen. Punt uit.