Projectomschrijving

In opdracht voor de Zuivelmaatschappij (onderdeel van de Bieze Food Group) ontwikkelde wij een compleet nieuwe lijn voor proteïne drinks welke te koop is bij Albert Heijn.

Kernwoorden: eenvoud, krijt, duidelijk, stoer & speels

Ontwerp: Eenduidige lijn in de drie verschillende smaken. Een gekleurde achtergrond in combinatie met een zwart vlak. Zwart vlak opgevuld met een glas met gekleurde krijtstrepen = de smaak proteïne drank.

Glas als cocktail (vrouwelijk) versierd met de hoofdsmaak; aardbei / vanillestokjes / chocoladereep. De typografie is speels, handgeschreven en duidelijk. De smaak is nogmaals extra duidelijk te zien naast het zwarte vlak doordat de tekst verticaal is geplaatst.

Er is voor elke smaak gekozen voor een zwarte cap / dop. Dit om het effect van het zwarte vlak te versterken.

Het vlak voor de EAN-code en de T.H.T-code zijn gekaderd met dezelfde krijtstreep als gebruikt bij de voedingswaarde en het glas + versiering op de voorzijde.

Doelgroep: De normale vrouw die bewust met haar lichaam en voeding om gaat.

Ontwerp vraag: Een stijlvolle verpakking die deze vrouw aanspreekt.